Kompletan snimak konferencije možete pogledati na našem YouTube kanalu (program u opisu).
LINK --> FMCG MARKETING SUMMIT - 1.dan | LINK --> FMCG MARKETING SUMMIT - 2.dan
Uspešno završen najveći FMCG marketinški događaj u Srbiji
Sedmi po redu FMCG Brand Forum, veran svojoj tradiciji okupljanja eksperata sa ciljem da se znanje i iskustvo podele sa kolegama u sektoru, ali i prilagodljiv novim okolnostima - održan je 129. oktobra prvi put u online formatu. Više od 1.000 učesnika pratilo je konferenciju preko Zoom platforme i YT kanala.
Tokom prvog segmenta predavanja učesnici su imali priliku da čuju kako su retail sektor i FMCG brendovi u proteklom periodu prilagodili medijske strategije COVID-19 stvarnosti od Aleksandre Sekulić, account menadžera iz Direct Media. Darko Lukić direktor kompanije AMMC doo govorio je o neuromarketingu kao instrumentu dekodiranja ponašanja potrošača. Ovaj deo foruma zatvorila je Jelena Uzelac Vasić, Chief Strategy Business Designer iz New Startegy pričom o razumevanju budućnosti koja dolazi jer je to esencijalno za FMCG poslovanja koja žele da naprave radikalne promene u cilju ostvarivanja postavljenih vizija. Usled uticaja COVID-19 na zemlje i društva širom sveta, potrošači su primorani da drastično promene svoje stavove o kupovini. Ishod ovog novog načina života bio je specifična ekonomija ostajanja kod kuće. Da li se za vreme COVID-19 krize promenio odnos moderne i tradicionalne trgovine i u kojoj meri? Na to pitanje odgovor nam je dao Miroslav Tasić, managing director, Nielsen Adriatic-a.
Jovan Bugarčić direktor marketinga Imleka objasnio nam je iz ugla proizvođača koja je cena uspeha, da li mi zapravo kupujemo proizvod ili brend i koliko nas jača sniženje? Nikos Zois, managing direktor kompanije Heineken Srbija za kraj ovog segmenta dao nam je pogled na inovacije, održivost i društveno-odgovorno poslovanje u post-COVID period. Maloprodajni lanci koji konstantno rade na unapređenju usluge kroz tehnološke inovacije, inovativnu uslugu i asortiman kao i razvijanje programa lojalnosti, imaće šansu da budu interesantni i generacijama kupaca koje dolaze. Na konferenciji učesnici su imali priliku da čuju kako ove procese implementira i vidi direktorka marketinga jednog od najvećih trgovačkih lanaca u zemlji – Mercator S, Nataša Pavlović.
Takođe, u dijalogu trgovca i proizvođača, koji je vodio Predrag Kurčubić, managing direktor istraživačke agencije Ipsos Adria East, učestvovale su i Bojana Nićetin rukovodilac marketinga trgovačkog lanca Gomex i Nataša Šarčević, marketing & innovation direktor - Strategic Business Unit Snacks u Atlantic Štarku. Četvrti segment foruma otvorila je Ivana Šašo, rukovodilac razvoja formata, Delhaize Serbia. Govoreći o Mega Maxiju na mestu nekadašnjeg Tempa Ada objasnila je učesnicima kakav je to novi brend za novo iskustvo kupovine u sklopu njihove strategije.
I tokom ovog segmenta organizovan je dijalog proizvođača i trgovca. O FMCG industriji i kupcu u Srbiji - da li se pravila igre menjaju i zašto da – razgovarao je Predrag Ćirović, managing direktor istraživačke agencije GfK Srbija sa Ivanom Mladenović, marketing menadžerkom kompanije Henkel Srbija i Svetlanom Jovanović Mitić, marketing menadžerkom dm drogerie markt Srbija. Konferenciju su zatvorila dva međunarodna govornika, oba sa naših prostora.
I tokom ovog segmenta organizovan je dijalog proizvođača i trgovca. O FMCG industriji i kupcu u Srbiji - da li se pravila igre menjaju i zašto da – razgovarao je Predrag Ćirović, managing direktor istraživačke agencije GfK Srbija sa Ivanom Mladenović, marketing menadžerkom kompanije Henkel Srbija i Svetlanom Jovanović Mitić, marketing menadžerkom dm drogerie markt Srbija. Konferenciju su zatvorila dva međunarodna govornika, oba sa naših prostora.
FBF PROGRAM 2020350+ učesnika, 15+ sponzorskih štandova
govornici iz SAD, Velike Britanije, Irske, Nemačke, Slovenije i Srbije
Keynote govornik: Tomislav Čizmić, predsednik Uprave, Mercator
Međunarodni keynote govornik: Ljubo Grujić, generalni direktor, Coca-Cola, Turska
Inspiracija: Nenad Krstić, bivši košarkaški reprezentativac, osnivač destilerije Krstić
FBF PROGRAM 2019