11. MARKETING SUMMIT BEOGRAD

Galerija 2024.

10. MARKETING SUMMIT BEOGRAD

Galerija 2023.

9. MARKETING SUMMIT BEOGRAD

Galerija 2022.

FMCG MARKETING SUMMIT 2021

Kompletan snimak konferencije možete pogledati na našem YouTube kanalu (program u opisu).


FMCG BRAND FORUM 2020 ONLINE

Uspešno završen najveći FMCG marketinški događaj u Srbiji

Sedmi po redu FMCG Brand Forum, veran svojoj tradiciji okupljanja eksperata sa ciljem da se znanje i iskustvo podele sa kolegama u sektoru, ali i prilagodljiv novim okolnostima - održan je 129. oktobra prvi put u online formatu. Više od 1.000 učesnika pratilo je konferenciju preko Zoom platforme i YT kanala.

Tokom prvog segmenta predavanja učesnici su imali priliku da čuju kako su retail sektor i FMCG brendovi u proteklom periodu prilagodili medijske strategije COVID-19 stvarnosti od Aleksandre Sekulić, account menadžera iz Direct Media. Darko Lukić direktor kompanije AMMC doo govorio je o neuromarketingu kao instrumentu dekodiranja ponašanja potrošača. Ovaj deo foruma zatvorila je Jelena Uzelac Vasić, Chief Strategy Business Designer iz New Startegy pričom o razumevanju budućnosti koja dolazi jer je to esencijalno za FMCG poslovanja koja žele da naprave radikalne promene u cilju ostvarivanja postavljenih vizija. Usled uticaja COVID-19 na zemlje i društva širom sveta, potrošači su primorani da drastično promene svoje stavove o kupovini. Ishod ovog novog načina života bio je specifična ekonomija ostajanja kod kuće. Da li se za vreme COVID-19 krize promenio odnos moderne i tradicionalne trgovine i u kojoj meri? Na to pitanje odgovor nam je dao Miroslav Tasić, managing director, Nielsen Adriatic-a.

Jovan Bugarčić direktor marketinga Imleka objasnio nam je iz ugla proizvođača koja je cena uspeha, da li mi zapravo kupujemo proizvod ili brend i koliko nas jača sniženje? Nikos Zois, managing direktor kompanije Heineken Srbija za kraj ovog segmenta dao nam je pogled na inovacije, održivost i društveno-odgovorno poslovanje u post-COVID period. Maloprodajni lanci koji konstantno rade na unapređenju usluge kroz tehnološke inovacije, inovativnu uslugu i asortiman kao i razvijanje programa lojalnosti, imaće šansu da budu interesantni i generacijama kupaca koje dolaze. Na konferenciji učesnici su imali priliku da čuju kako ove procese implementira i vidi direktorka marketinga jednog od najvećih trgovačkih lanaca u zemlji – Mercator S, Nataša Pavlović.

Takođe, u dijalogu trgovca i proizvođača, koji je vodio Predrag Kurčubić, managing direktor istraživačke agencije Ipsos Adria East, učestvovale su i Bojana Nićetin rukovodilac marketinga trgovačkog lanca Gomex i Nataša Šarčević, marketing & innovation direktor - Strategic Business Unit Snacks u Atlantic Štarku. Četvrti segment foruma otvorila je Ivana Šašo, rukovodilac razvoja formata, Delhaize Serbia. Govoreći o Mega Maxiju na mestu nekadašnjeg Tempa Ada objasnila je učesnicima kakav je to novi brend za novo iskustvo kupovine u sklopu njihove strategije.

I tokom ovog segmenta organizovan je dijalog proizvođača i trgovca. O FMCG industriji i kupcu u Srbiji - da li se pravila igre menjaju i zašto da – razgovarao je Predrag Ćirović, managing direktor istraživačke agencije GfK Srbija sa Ivanom Mladenović, marketing menadžerkom kompanije Henkel Srbija i Svetlanom Jovanović Mitić, marketing menadžerkom dm drogerie markt Srbija. Konferenciju su zatvorila dva međunarodna govornika, oba sa naših prostora.

I tokom ovog segmenta organizovan je dijalog proizvođača i trgovca. O FMCG industriji i kupcu u Srbiji - da li se pravila igre menjaju i zašto da – razgovarao je Predrag Ćirović, managing direktor istraživačke agencije GfK Srbija sa Ivanom Mladenović, marketing menadžerkom kompanije Henkel Srbija i Svetlanom Jovanović Mitić, marketing menadžerkom dm drogerie markt Srbija. Konferenciju su zatvorila dva međunarodna govornika, oba sa naših prostora.

  FBF PROGRAM 2020

FMCG Galerija 2020.

FMCG BRAND FORUM 2019

350+ učesnika, 15+ sponzorskih štandova

govornici iz SAD, Velike Britanije, Irske, Nemačke, Slovenije i Srbije

Keynote govornik: Tomislav Čizmić, predsednik Uprave, Mercator

Međunarodni keynote govornik: Ljubo Grujić, generalni direktor, Coca-Cola, Turska

Inspiracija: Nenad Krstić, bivši košarkaški reprezentativac, osnivač destilerije Krstić

  FBF PROGRAM 2019

FMCG Galerija 2019.