Šta ćemo čuti?
Advertajzing: Ključni koraci i izazovi razvoja kampanja
Istražite strategije, ključne korake i izazove pri kreiranju efikasnih reklamnih kampanja zasnovane na najnovijim trendovima u industriji.
• Brand strategija kao osnova za razvoj nove kampanje
• Kada vam je potrebna nova kampanja
• Ključne faze procesa razvoja advertajzinga
• Pisanje inspirativnog advertajzing brifa
• Definisanje ciljne publike
• Uloga istraživanja u razvoju reklama
Ova prezentacija obećava da će ponuditi vredne uvide i praktične savete za marketare, oglašivače i sve zainteresovane za razvoja oglašavanja.
O govornici
Vesna Matijević, Direktor Istraživanja Potrošača sa više of 20 godina iskustva u razvoju brendova, strategija oglašavanja, razvoja advertajzing kampanja, inovacija i istraživanja tržišta u svetski poznatim kompanijama poput Ferrera, Marsa, Reckit Benckisera i Unilevera i brendova poput Kindera, Nutelle, M&M, Finish, Air Wick, Cocollino i Persil.