Vesna Marđonović

Vesna Marđonović

Managing Partner
STARS Adriatik i Balkans

Šta ćemo čuti?

Bitka kanala: Kada se osloniti na tradicionalne medije, a kada na digital?

U eri brzih promena i digitalne dominacije, tradicionalni mediji često se neopravdano stavljaju u drugi plan. Da li se i vi pitate da li vam ti mediji još uvek trebaju? Ili vas to možda pitaju vaši kolege?

U pravu su – digitalni mediji jesu u usponu i nude merljivost koja lako dokazuje ROI. Međutim, upravo su tradicionalni kanali, poput televizije, radija, štampe i outdoor-a, oni koji oblikuju najuticajnije kampanje i donose ključne rezultate. Ti mediji i dalje dominiraju tamo gde su poverenje, emocija i široki doseg presudni.

U današnjem složenom medijskom ekosistemu, mogućnosti su bezbrojne – od tradicionalnih kanala do digitalnih i retail medija. Čak i najiskusniji marketing timovi suočavaju se s izazovima pri odabiru pravih kombinacija i strategija.

Na ovom predavanju saznaćete gde su tradicionalni mediji nezamenjivi, koje su njihove ključne prednosti danas i kako iskoristiti sinergiju tradicionalnih i digitalnih medija da vaš brend (p)ostane lider na tržištu.

Retail mediji: Ključna karika vaše marketinške strategije

Jasno je, da retail mediji mogu pomoći u ostvarivanju vaših prodajnih i komunikacijskih ciljeva. Ali kako jih povezati u vašu marketinšku strategiju, stvarajući sklad između različitih medijskih kanala.

Pogledati ćemo, koje marketinške ciljeve najefikasnije ostvaruju retail mediji; Kako retail mediji direktno utiču na odluke potrošača na mestu kupovine; Na koji način ih možete povezati sa tradicionalnim kanalima poput TV-a i radija; Kako digitalni i retail mediji zajedno stvaraju efikasnu i merljivu strategiju.

O govornici

Vesna ima više od 30 godina iskustva u oblasti liderstva, organizacijskog upravljanja, marketinga, medija i pregovaranja. Postigla je izuzetne rezultate u dinamičnim i kompleksnim okruženjima, vodeći visokoperformansne timove koji su ostvarivali strateške ciljeve.

Ključna iskustva:

  1. Član Leadeship Teama GSK CEE – Odgovorna za strateško i taktično planiranjke više od 20 brandova u 30 zemalja. Regionalno rukovođenje marketinškim i medijskim timovima u tim zemljama, uključujući pregovore sa medijskim vlasnicima i koordinaciju globalnih i lokalnih strategija.
  2. Omnicom Media Group (OMD & PHD) – Vodeća u najbrže rastućoj medijskoj agenciji na Balkanu u to vreme, sa uspešnim osnivanjem mreže agencija i realizacijom globalnih kampanja za brendove poput Beiersdorf, Unilever, PSA, A1 i mnogim drugima.
  3. Poslovno savetovanje – Pomoć preduzećima u razvijanju poslovnih strategija, ulasku na nova tržišta i jačanju organizacijskih struktura za dugoročni rast.

Društvene funkcije: Članica uprave Unicef Slovenije, bivša predsednica Effie Slovenija  i mentor za preduzetnike.

Vesna je stručnjakinja u kreiranju strateških rešenja i usmerena je na postizanje trajnih rezultata kroz prilagodljivost i strateško razumevanje tržišta.

Agenda