Sinopsis prezentacije
Primena bihevioralne nauke na biznis - kako se ljudske predrasude i naučeno ponašanje koriste za poboljšanje prodajnih i marketinških rezultata, dok istovremeno poboljšavaju zadovoljstvo kupaca i potrošača?
Marketing stručnjaci mogu iskoristiti principe bihevioralne psihologije na različite načine kako bi poboljšali percepciju i privlačnost svojih brendova. Evo nekoliko ključnih načina:
Ukratko, primena principa bihevioralne psihologije u marketingu omogućava marketinškim stručnjacima da bolje razumeju, predviđaju i oblikuju ponašanje potrošača, što značajno doprinosi uspešnosti marketinških kampanja.
O govorniku
Tony Durham je jedan od svetski priznatih stručnjaka za psihologiju i ponašanje kupaca. Rođen u Velikoj Britaniji, Durham je svoju karijeru započeo davne 1982. godine u kompaniji “Procter & Gamble”, gde je ostao 35 godina. Tokom svog rada za “P&G”, Durham je obučavao neke od direktora vodećih svetskih brendova o tome kako mogu da promene svoje poslovanje tako da bolje odražava potrebe kupaca i poveća profite. Poslednju deceniju njegovog rada u ovoj firmi obeležio je rad na poziciji Director SBD za oblast Evrope, Indije, Afrike i Srednjeg Istoka. Sledeći veliki korak u njegovoj karijeri bio je razvijanje koncepta regionalnih “First Moment of Truth (FMOT)” centara koji su imali za cilj podizanje standarda u trgovini skupljanjem i korišćenjem najboljih praksi i relevantnih znanja o ponašanju kupaca. Ovi centri su vremenom postali mesto gde su kompanije mogle da testiraju efikasnost svojih ideja pomoću fizičkih instalacija i virtuelne stvarnosti. Danas su ovi centri prisutni širom sveta i predstavljaju važan adut za mnoge svetske kompanije.
O kompaniji
Godine 2017. Durham je osnovao sopstvenu konsultantsku kompaniju, “Tony Durham Consulting Limited”, sa ciljem da pomogne kompanijama u izradi strategija i povećanju prihoda pomoću znanja koje je usvojio o psihologiji kupaca. Ova konsultantska firma nudi usluge treninga i podučavanja vlasnika kompanija i brend menadžera o psihologiji kupaca i uticaju faktora kao što su dizajn paketa, pozicioniranje polica i oglašavanje na prodaju i potrošačko iskustvo.