O govorniku
Nikos ima više od 10 godina iskustva u radu sa velikim brendovima iz oblasti maloprodaje, transporta i FMCG sektora na različitim tržištima. Njegova stručnost obuhvata prodaju, razvoj poslovanja i marketing, a posebno ima bogato iskustvo u upravljanju omnichannel i e-commerce operacijama. U kompaniji Viber zadužen je za B2B prodaju i izgradnju novih partnerstava u CEE regionu. Pre nego što se pridružio Viberu, Nikos je vodio globalni projekat ekspanzije e-trgovine renomiranog maloprodajnog lanca za kućne proizvode i nadgledao početno lansiranje i razvoj brenda u Grčkoj.
O kompaniji
Rakuten Viber je jedna od najpouzdanijih i najčešće preuzimanih aplikacija na svetu. Omogućava ljudima da se povežu na siguran način, kako bi mogli da uživaju u dragocenim trenucima sa porodicom i prijateljima, upravljaju poslovnim odnosima ili slede svoje strasti – sve na jednom mestu. Kao super aplikacija, pruža korisnicima usluge koje pokrivaju sve aspekte njihovih svakodnevnih potreba i olakšavaju im život.
Za poslovne korisnike, Rakuten Viber nudi reklamna rešenja (baner oglasi, brendirani stikeri, brendirani filteri, brendirani gems), napredna poslovna rešenja za razmenu poruka (poslovne poruke, četbotovi) i poslovne pozive. Svi ovi alati pomažu kompanijama da dosegnu svoje kupce u svakoj fazi njihovog korisničkog putovanja.
Rakuten Viber je deo Rakuten Group, Inc., globalnog tehnološkog lidera u oblasti e-trgovine, finansijskih tehnologija, digitalnog sadržaja i komunikacionih usluga.