Šta ćemo čuti?
Sadašnjost & budućnost – izrada strategije i komunikacije na mestu prodaje
Prezentacija će približiti zašto je važno da na adekvatan način pristupimo izradi strategije i komunikacije na mestu prodaje. Mario će se truditi se da podstakne razmišljanja na temu:
• Zašto je Shopper Marketing važan?
• Šta je važno Shopperima I kako donose odluke?
• Šta možemo ocekivati u budućnosti I kako se za nju pripremiti?
O govorniku
Mario Milovanović je marketinški stručnjak sa više od 17 godina iskustva, a njegova karijera deli se na dve ključne faze: Brand Marketing i Shopper Marketing.
Brand Marketing-om bavio se od 2008. do 2018. godine, vodeći brendove poput Guarana Sovice, Jelena i Moje Kravice. Kroz te brendove proputovao je Srbiju, Crnu Goru i ceo ex-YU region, kreirajući kampanje koje su potrošačima donosile energiju, užitak i emocije. Radio je u eri procvata digitalnog marketinga i društvenih mreža, eksperimentišući, učeći i osvajajući stručna priznanja.
Godine 2018. prelazi u Shopper Marketing, gde se pridružuje kompaniji The Coca-Cola Company. Njegova strast prema mestu prodaje i odlukama potrošača dovela ga je do globalnih projekata i saradnje sa tržištima širom Evrope. Stekao je duboko razumevanje razlika i sličnosti među shopper-ima u različitim kulturama.
Svoje znanje i iskustvo deliće na InStore Marketing Summitu 2025, uveren da deljenje ideja podstiče napredak cele profesije.
Pored posla, član je IAA Serbian Chapter i ponosni član porodice Milovanović. Sa suprugom odgaja dvoje tinejdžera, a slobodne trenutke provodi na obalama Dunava, Save, Tamiša ili Morave, gde uživa u prirodi i traži "ribu svog života".
O kompaniji
Svrha Coca-Cola kompanije je da osveži svet i napravi razliku sa svojim proizvodima koji se prodaju u više od 200 zemalja i regiona širom sveta.
U svojoj ponudi ima više poznatih brendova u različitim kategorijama pića: gazirana i negazirana bezalkoholna pića i voda, kafa i čaj.
Portfolio u Srbiji sadrži brendove kao što su: Coca-Cola, Sprite, Schweppes, Fanta, Fuze tea, neXt, Rosa, Powerade i Costa. Portfolio Coca-Cola kompanije se kontinuirano transformiše, od smanjenja sadržaja dodatog šećera u pićima, do razvoja novih, inovativnih proizvoda.
Kompanija nastoji da pozitivno utiče na živote ljudi, lokalnu zajednicu u kojoj posluje i celokupnu planetu kroz očuvanje vode, reciklažu ambalaže, smanjenje CO2 emisija i druge aktivnosti u okviru svog lanca proizvodnje i poslovanja.
Više informacija je dostupno na www.coca-colacompany.com ili na društvenim mrežama.