Marijana Agić-Molnar

Marijana Agić-Molnar

Regional CEO
Direct Media United Solutions

Šta ćemo čuti?

Podaci & Retail media - priča sa happy end-om

Maloprodajna industrija je jedan od sektora koji su doživeli najdinamičnije promene tokom četvrte industrijske revolucije, zahvaljujući sve sofisticiranijoj upotrebi podataka. Osim što raspolaže detaljnim uvidima u preferencije, potrebe i prioritete potrošača, razvila je i moćne komunikacione kanale, poput mobilnih aplikacija i e-commerce platformi, kako bi bolje doprela do kupaca i uticala na njihove odluke.

Digitalizacija i analitika omogućile su personalizovaniji pristup korisnicima, čime se poboljšava njihovo iskustvo i povećava lojalnost brendu. Uz pomoć veštačke inteligencije i mašinskog učenja, kompanije u maloprodaji mogu da predviđaju kupovne navike i unapred prilagode ponudu. 

Ove inovacije ne samo da otvaraju mogućnosti za razvoj i eksperimentisanje sa novim poslovnim modelima, već i podstiču konkurenciju, primoravajući kompanije da kontinuirano unapređuju svoje usluge kako bi ostale relevantne na tržištu koje se ubrzano menja.


O govornici

Od početka svoje karijere, više od 25 godina, Marijana je aktivna u industriji marketinga podataka. Ona je marketing i data strateg, ekspert za kreiranje novih poslovnih rešenja koristeći raspoložive podatke, odnosno Data Science. Od prošle godine je direktorka kompanije Direct Media United Solutions.

Karijeru je započela kao istraživač tržišta u tada vodećoj kompaniji za marketing istraživanja Mark-Plan, a nastavila u kompaniji Coca-Cola kao strateški menadžer za pretragu, istraživanje i trendove.

Osnovala je svoj prvi startap Focus MR 2000. godine, koji se bavio marketing istraživanjima. Dve godine kasnije Focus MR preuzima jedna od vodećih svetskih kompanija za istraživanje tržišta – GfK, a Marijana postaje generalni direktor za zemlje Adria regije i nakon toga i član board-a direktora za upravljanje Custom istraživanjima u Centralnoj i Istočnoj Evropi. Bila je odgovorna za razvoj projekata napredne analitike i novih izvora podataka na nivou Centralne i Istočne Evrope.

Od 2019. je u svom drugom startapu (DATA DO) na poziciji CEO-a i data stratega, kompanije koja razvija interesantan model – kombinuje nauku o podacima sa razumevanjem tržišta i potrošača kako bi pomogao kompanijama da otkriju nove mogućnosti i povećaju prihode. 

Master je ekonomije i član upravnog odbora IAA, jedan od osnivača AcademIAA – modula za marketing istraživanja i analitiku.

Agenda