Šta ćemo čuti?
Možda bi vreme u kome trenutno poslujemo najbolje mogli opisati rečenicom iz novele Charles Dickens-a: “It was the best of times, it was the worst of times”. Tehnologija se ubrzano razvija i dostupnija nam je više nego ikad pre. Imamo alate za personalizaciju, veći broj kanala kojim možemo da komuniciramo sa našim potrošačima, chetbotove koji koji su tu za njih 24/7, alate koji sami optimizuju naše budžete, itd. S druge strane, imamo i razmažene potrošače koje sve žele personalizovano, onako kako oni hoće i kad oni hoće. Očekuju od kompanija da budu savesne, transparentne, i da jasno zastupaju i komuniciraju svoje vrednosti.
Kako da se oglašivači I mediji snadju u ovim promenama?
Na predavanju “Embracing Change: Technology and Consumer Dynamics Reshaping Media Landscape” predstaviću vam trendove koje diktiraju kako tehnologija tako i potrosaci, i pokusaću da vam dam ideje kako da prigrlite te promene I da one rade za vas umesto da ih se plašite.
O govornici
Ljubica Vukčević je marketing i research profesionalac sa karijerom dužom od jedne decenije u komunikacijskim agencijama. Trenutno radi na poziciji Head of Data Analytics and Insight u Direct Mediji i kao predavač na predmetu Marketing u digitalnoj ekonomiji na master programu Digitalna transformacija medija i kulture na Fakultetu dramskih umetnosti.
Vukčević je alumni Univerziteta Westminster (London) i Fakulteta dramskih umetnosti u Beogradu. Radila je za najveći globalni lanac Omnicom media group u Londonu kao Research Manager za Evropu, Bliski Istok i Afriku, a nakon povratka u Srbiju, postaje deo najveće komunikacijske agencije u Adriatik regiji.
Dobitnica IAA Inspire Award for Young Leader na globalnom nivou za 2017. godinu, dok ju je Media Marketing pre toga proglasio mladim liderom regiona. Tokom 2015. bila je predsednica radne grupe za istraživanje tržišta u IAB Srbija.
O kompaniji
Direct Media je medijski sistem koji posluje u regionu jugoistočne Evrope, koji nudi integrisane komunikacije, reklamiranje i medijske servise međunarodnim i lokalnim partnerima. U vlasništvu je United Group. Kao matična kompanija Direct Media System, stvorili su mrežu profesionalaca koji su postavili standarde u medijskom oglašavanju. Njihove ekspertize u planiranju i kupovini medija na srpskom tržištu, razvoju nezavisnih alata i sistemu praćenja i procene stekli su im reputaciju agencije koja budžet partnera transformiše u efikasne medijske kampanje sa vidljivim i merljivim efektom.