O govorniku
Lazar Džamić je predavač Digitalnog marketinga na Fakultetu za medije i komunikacije u Beogradu (FMK), Poslovnoj školi Lozana (BSL) i Ekonomskom fakultetu u Ljubljani, Slovenija.
Jedan je od vodećih brend i marketinških stratega u regionu, sa više od 20 godina iskustva u strateškom marketingu na jednom od najkonkurentnijih tržišta u svetu. Bivši je šef odeljenja za brend planiranje u Google-ovom kreativnom ZOO centru u Londonu, gde je oformio strateški tim i predstavio industriji prve Creative Data Scientists. Njegova misija u Guglu bila je da „pretvori svetlost u toplotu“: ogromnu količinu Google podataka u iznenađujuće i duboke uvide za kreiranje sjajnih priča o brendu. Pre Google-a, takođe je radio kao direktor strategije u nekoliko londonskih kreativnih agencija i bio je jedan od prvih digitalnih stratega u Ujedinjenom Kraljevstvu. Radio je na kampanjama i programima za neke od najomiljenijih brendova u Velikoj Britaniji kao što su Tesco, John Levis, Waitrose, Virgin Holidays, Nando's itd.
Među vodećim je stručnjacima za digitalni marketing, radeći sa nekim od najvećih lokalnih i regionalnih klijenata kao što su Telenor, Merkator, Adidas, Erste banka i drugi. Bio je član Saveta za kreativne industrije RS, savetujući o aspektima razvoja kreativnih sektora u Srbiji, kao i konsultant za kreativne industrije Evropske banke za razvoj i obnovu (EBRD).
Predaje marketing na regionalnoj PwC Mini MBA Academia, bivši je novinar, saradnik The Guardian-a i autor nekoliko knjiga. Redovni je govornik na globalnim i regionalnim konferencijama na temu digitalnog marketinga.
Knjigu The Definitive Guide to Strategic Content Marketing objavio je Kogan Page u julu 2018.
O prezentaciji
Veštačka inteligencija donosi revolucionarne promene u svetu FMCG marketinga. Marketinški stručnjaci pomoću AI mogu da efikasnije identifikuju ciljnu publiku i optimizuju svoje strategije, unapređujući tako rezultate marketinških kampanja.
AI, između ostalog, omogućava brendovima da:
•stvore personalizovane kampanje
•preciznije analiziraju potrošačke navike
•bolje razumeju potrebe potrošača
•predvide trendove u marketingu.
Kroz analizu i primere iz stvarnog sveta, čućemo kako inovacije u veštačkoj inteligenciji transformišu tradicionalne marketinške strategije i postavljaju nove standarde u industriji brze potrošnje.