O govorniku
Jovan Bugarčić je svoju profesionalnu karijeru posvetio građenju brendova. Iako – kao inženjer informacionih tehnologija – svoje početke vezuje za IT, ono što je odredilo njegov profesionalni put jeste marketing. Nakon početaka u kompanijama Lactalis i PepsiCo gde je učestvovao u razvoju ključnih brendova (Dukat, President, Chipsy, Lays, Doritos), i internacionalnog strateškog iskustva, u IMLEK-u je uspešno repozicionirao kategoriju jogurta i sireva: brendove Moja kravica, Balans i Grekos. Njegov tim je od svima omiljenih proizvoda stvorio neprikosnovene lidere na tržištu.
Uspesi i nagrade koje je osvojio učinili su da napreduje do vodeće pozicije, gde danas predvodi tim stručnjaka koji je IMLEK učvrstio kao brend broj 1 u čitavom regionu.
I dalje se vodi istom idejom: Do vrha se stiže jedino uz precizne procese, jasne planove i predan rad.