Šta ćemo čuti?
U ovoj prezentaciji ćemo istražiti novu dimenziju shopper marketinga – primenu digitalnih tehnologija u fizičkim prodavnicama. Dok su online marketing kanali već dobro poznati, fokusiraćemo se na to kako digitalizacija i inovacije mogu transformisati tradicionalno maloprodajno iskustvo u Srbiji, gde se većina kupovina i dalje obavlja u prodajnim objektima. Prikazaćemo kako podaci prikupljeni na mestu prodaje mogu pružiti dragocenu analitiku za trgovačke lance i brendove, od analize ponašanja kupaca do optimizacije marketinških strategija.
Predstavićemo i našu inovaciju – Promogation, in-store marketing rešenje koje koristi pametna kolica kako bi omogućilo lokacijsku promociju unutar prodavnica. Naš pilot projekat sa maloprodajnim lancem Sinagoga iz Sombora nudi konkretne rezultate i primere kako ova tehnologija može unaprediti prodaju i angažovanje kupaca.
O govornici
Irena Pavlović se bavi UX istraživanjima u vodećoj softverskoj inženjerskoj kompaniji u Srbiji, gde pomaže klijentima da svoje ideje pretvore u MVP rešenja. Prethodno je radila u agenciji za istraživanje tržišta i ponašanja potrošača, gde je vodila projekte za neke od najvećih imena u FMCG industriji.