Filip Kadović

Filip Kadović

Co-Founder
Promogation

Šta ćemo čuti?

U ovoj prezentaciji ćemo istražiti novu dimenziju shopper marketinga – primenu digitalnih tehnologija u fizičkim prodavnicama. Dok su online marketing kanali već dobro poznati, fokusiraćemo se na to kako digitalizacija i inovacije mogu transformisati tradicionalno maloprodajno iskustvo u Srbiji, gde se većina kupovina i dalje obavlja u prodajnim objektima. Prikazaćemo kako podaci prikupljeni na mestu prodaje mogu pružiti dragocenu analitiku za trgovačke lance i brendove, od analize ponašanja kupaca do optimizacije marketinških strategija.

Predstavićemo i našu inovaciju – Promogation, in-store marketing rešenje koje koristi pametna kolica kako bi omogućilo lokacijsku promociju unutar prodavnica. Naš pilot projekat sa maloprodajnim lancem Sinagoga iz Sombora nudi konkretne rezultate i primere kako ova tehnologija može unaprediti prodaju i angažovanje kupaca.


O govorniku

Filip Kadović je MSc inženjer organizacionih nauka, a donedavno je bio član PMO tima renomiranog FMCG brenda, zadužen za realizaciju globalnog IT projekta digitalne transformacije. Poseduje više od 5 godina iskustva u freelance radu na polju korisničkog interfejsa i grafičkog dizajna. 

Agenda